19 Ocak 2015 Pazartesi

GEMİÇ KÖYÜ ORHANGAZİ


Gemiç Köyü hakkında Özet Bilgi paylaşan: gemliklihasan







SEVGİLİ GEMİÇLİLER SİZE ELLERİMİ UZATTIM, KOLLARIMI AÇTIM. BÜTÜN KALBİMLE, SEVGİYLE SİZE SESLENİYORUM.

GEMİÇ ORHANGAZİ




SEVGİLİ GEMİÇLİLER

BEN ŞERAFETTİN GÜLER OĞLU HASAN GÜLER'İM.

12 YAŞIMDAN BERİ, HEP KÖYÜMDEN DIŞARIDA 

YAŞADIM.

PADİŞAHLAR ŞEHRİ BURSA'DA TAHSİL HAYATIMA 

BAŞLADIM. SONRA 

İSTANBUL'A GİTTİM.


1970 YILINDA İLKOKUL ÖĞRETMENLİĞİ YAPTIM. 1971 

YILINDA ASKERE GİTTİM.

ASKERLİĞİMİ KAYSERİDE TAMAMLADIM.

DAHA SONRA DÜNYANIN EN GÜZEL ŞEHRİ OLAN 

İSTANBUL'DA YAŞADIM.

1973 YILINDAN, 2004 YILINA KADAR UZUN YILLAR 

İSTANBULDA KALDIM.

ŞİMDİ İSE GEBZEDEYİM.

ZAMAN ZAMAN KÖYÜME GİTTİM. BAYRAMLARDA, 

YILLIK TATİLLERDE HEP 

KÖYÜMDEYDİM.


SİZE BİRŞEY İTİRAF EDEBİLİR MİYİM. KÖYÜMÜZ 

GEMİÇ, İSTANBUL'DAN DAHA

 GÜZEL..


BİR DERNEK KURALIM DİYE DÜŞÜNÜYORUM.

BU DERNEĞİN İSMİ TARTIŞILIR..

BİR İSİM ÖNERİYORUM.

GEMİÇLİLER VE GEMİÇLİLERİ SEVENLER DERNEĞİ 

OLSUN.

AÇILIMI DA ŞÖYLE:

KÖYÜMÜZDE DOĞMUŞ, YA DA KÖYÜMÜZDE DEDELERİ

 YAŞAMIŞ, NİNELERİ 

YAŞAMIŞ, YA DA KÖYÜMÜZDEN KIZ ALMIŞ, YANİ 


DAMADLARIMIZ, YA DA 

KÖYÜMÜZE GELİN GELMİŞ, YANİ YENGELERİMİZ,


VEYA BU KÖYDE DOĞMAMIŞ, BU KÖYDE AKRABASI 

DA YOK. FAKAT GEMİÇ 

KÖYÜNÜ VE GEMİÇ KÖYLÜLERİ ÇOK SEVİYOR...


İŞTE BU YAZDIKLARIMIZ, DERNEĞİMİZE ÜYE 

OLABİLİRLER.

GEMİÇ KÖYÜNÜ VE GEMİÇ KÖYLÜLERİNİ YAŞATMA 

YÜCELTME ADINA 

KURULACAK OLAN BU DERNEĞİN HER SENE GENEL 


KURULU OLUR.

BU GENEL KURULDA HER ÜYEDEN YILLIK AİDAT 

ALINIR.

KÖYÜMÜZDE BULUNAN BİR HEMŞEHRİMİZ BAŞKAN 

SEÇİLİR.

KÖY MUHTARININ DA YARDIM VE DESTEĞİYLE

 KÖYÜMÜZ İLERİYE DOĞRU BÜYÜK 

BİR ADIM ATAR.


HİÇBİRŞEY ESKİSİ GİBİ OLMAYACAKTIR.

İNSANLAR BİLİNÇLİ.
.
HELE HELE KÖYÜMÜZDEN ÖYLESİNE BÜYÜK 

ADAMLAR ÇIKTI VE ÇIKACAK Kİ, 

İNANIN ÇOK İLERİYE SEVİNÇLE ULAŞACAĞIZ.


BURADA SADECE KARAR VERMEK KALIYOR.

HAYDİ KARAR VERELİM.

BU YAZIYI OKUYAN HER GEMİÇ KÖYLÜ YA DA HER 

GEMİÇ KÖYLÜYÜ VE GEMİÇ 

KÖYÜNÜ SEVEN DOSTLAR...


KLAVYE BAŞINA GEÇİN.. HIZLI BİR ŞEKİLDE KARAR

 VERİN. TUŞLARDA ON 

PARMAĞINIZ ADETA KOŞSUN.


ÖNERİLER, ÇÖZÜMLER, ÇARELER YAZIN.


YAZILARINIZ BURADA YAYINLANACAK VE 


TARTIŞMAYA AÇILACAKTIR.







AHMET ÇAVUŞ TORUNU 
AHMET ÇAVUŞ



                                           AHMET ÇAVUŞ'UN TORUNUNU OĞLU
                                           CAHİT AROL







AŞAĞIDAKİ VİDEODA NECDET AKIN  KONUŞUYOR.


Necdet Akın Tarihi Konuşma Yapıyor. paylaşan: beklenenzeytinci




GEMİCLİLER VE GEMİCLİLERİ SEVENLER

Bu satırlarda sizlere herzaman yazmak arzusuyla çırpınıyorum. Yazmalıyım. Yazmalıyım. Yazmalıyım.

fakat okunmayınca insan bir tuhaf oluyor.

Sanki karşımda gözleri görmeyen, kulakları duymayan, elleri kalem tutmayan bir topluluk var.

Oysa 2012 senesi eylül ayının ilk pazar günü( Yani 2 Eylül Pazar günü) Ne güzel lokma günümüz oldu.

O gün tüm gemiçliler birbirleriyle tanıştı, Kaynaştı kısacası sevinç içinde bir gün yaşadık o gün..

Bu sevinçlerin herzaman yaşanması için bu sayfalara yorum yazmalıyız.

Bu sayfalara özeleştirilerimizi bildirmeliyiz.

Bu sayfalara eleştirilerilerimizi dahi yazabilmeliyiz.

Tüm Gemiç Köylü Hemşehrilerim özgürce düşüncelerini yazabilmelidirler.

Haydi yorumlarınızı bekliyoruz.

www.orhangazigemic.com 

sayfasından köşe yazarları bölümünden bu sayfaya yorum yazabilirsiniz.

Siz Gemiç Köylü olmasanız Fakat Gemiç Köyünü ve Gemiç Köylülerini seviyorsanız tam başımızın üstünde yeriniz hazır.

Siz Gemiç Köyünde doğmamışsınız Bu köyde Kaydınız da yok.

Fakat sizin akrabanız bu köyde doğmuş. Bu köyde kayıtlı..

Akrabanızın hatırı var.

Sizin de hatırınız var.

Başımızın üzerindesiniz.

Gemiç Köylüsünüz siz de...

Hatta her birey kendi dünyasının padişahı olarak bu köyde itibar görecektir..

Bu köyde kardeşlik var.

Bu köyde arkadaşlık var.

Bu köyde mutluluk var.

Bu köyde huzur var.










Karababa Türbesinin Bulunduğu Sokak paylaşan: beklenenzeytinci

GEMİÇ KÖYÜ AHMET ÇAVUŞLAR SÜLALESİ NİN ATASI
AHMET ÇAVUŞ
GEMİÇ KÖYÜ KARABABA MEZARLIĞINDA YATIYOR.
 GEMİÇLİLERİN
VE BU YAZIYI  OKUYANLARIN DA BİR FATİHASINI BEKLİYOR.





















GEMİÇ KÖYÜ VİDEOSU paylaşan: beklenenzeytinci


KÖYÜMÜZDE 19 MAYIS ŞENLİKLERİ





AŞAĞIDAKİ VİDEODA
GEMİÇ KÖYÜ YUNUSLAR SÜLALESİNDEN
AHMET DUYAR ANLATIYOR.
HATİCE ERSAN ÇEŞMESİ
BU ÇEŞMENİN SUYU ŞİFA KAYNAĞI


Ahmet Duyar Köyümüzü anlatıyor. paylaşan: beklenenzeytinci

1 yorum:

  1. www.orhangazigemic.com

    sayfasından köşe yazarları bölümünden bu sayfaya yorum yazabilirsiniz.

    Siz Gemiç Köylü olmasanız Fakat Gemiç Köyünü ve Gemiç Köylülerini seviyorsanız tam başımızın üstünde yeriniz hazır.

    Siz Gemiç Köyünde doğmamışsınız Bu köyde Kaydınız da yok.

    Fakat sizin akrabanız bu köyde doğmuş. Bu köyde kayıtlı..

    Akrabanızın hatırı var.

    Sizin de hatırınız var.

    Başımızın üzerindesiniz.

    Gemiç Köylüsünüz siz de...

    Hatta her birey kendi dünyasının padişahı olarak bu köyde itibar görecektir..

    Bu köyde kardeşlik var.

    Bu köyde arkadaşlık var.

    Bu köyde mutluluk var.

    Bu köyde huzur var.

    YanıtlaSil