16 Aralık 2015 Çarşamba

FACEBOOK SAYFALARINA ELVEDA DEDİM

                   

GEMİÇLİ İHSAN GEMİÇ


GEMİÇ KÖYÜ ÇOK GÜZELDİR




GİDİYORUM BEN HOŞÇAKALIN






SADECE FACEBOOK SAYFALARINDAN AYRILIYORUM.
TAMAMEN ELVEDA DEMEK DEĞİL.
BU SAYFA YİNE DE KALACAK.
FAKAT GÜNCEL OLMAYACAK.
YALNIZCA BU SAYFAYI GÖRECEKSİNİZ.
ÖYLEYSE ŞİMDİLİK ALLAHAISMARLADIK.






HOŞÇAKALIN EY FACEBOOK DOSTLARIM Aşağıdaki veda yazısını okuduğunuzda FACEBOOK Sosyal Yaşam sayfasında iseniz.
27 Aralık 2015 Tarihinden sonra bir daha güncel yazı veya haber yazmayacağımı belirtmek istedim.
Bu tarihten sonra da bu Facebook sayfasını ziyaret ettiğinizde yine bu yazıyı okuyacaksınız.
Büyük Harflerle yazıyorum.
FACEBOOK SAYFALARINA ELVEDA DEDİM.
Sebebi içinde zaten.
Bu sayfalar, O dedi;  Bu demedi, gevezeliği içinde sürüp gidecek.
Fakat biz bu oyunun içinde olamayacağız.
ELVEDA SEVGİLİ DOSTLARIM...
Eğer bu yazıyı okuduğunuzda bir blog ya da bir özel sitenizin sayfalarında iseniz.
O zaman gitmedim.
Buradayım.
Belki TWİTTER Sosyal yaşam sitesinde kalmaya devem edebilirim.
BLOGGER SAYFALARINDA SİZLERLEYİM.


SİZE HOŞÇAKAL DEMEM. 
DEMİYORUM
BLOG YAZARI YA DA YORUMCUSU DOSTLAR.
SADECE FACEBOOK SAYFALARINDAN BİR MÜDDET SONRA AYRILACAĞIMI SÖYLÜYORUM.
BU SAYFALARDAKİ ADRESİMDE HERZAMAN VAR OLACAĞIM.
TABİİ KADERİMİZ İZİN VERDİĞİ KADAR.
İŞTE O SAYFA VE SAYFALAR.


http://makalelervar.blogspot.com.tr/

  AŞAĞIYA SON SEÇİMLERLE İLGİLİ BİR KISA NOT YAZDIM.

Seçmenin.yüzde 49 ,5 uğu: Avanak, aptal, geri zekalı, geri kafalı,
hırsız besleyen, vizyonsuz, cahil, cühela, kömürcü, makarnacı, bidan kafalı,.oluyorlar. Hertürlü hakarete maruz kalıyorlar..Fakat  dikkat ettiniz mi? Bu yüzde kırk
dokuz buçuk vatandaşımız  kimseye pek bulaşmıyor. Sandığa oyunu atıp, işine bakıyor. Yüzde elli
buçuk bir araya gelip  muhalefet
birliğini sağlayamadılar.  7 Haziran seçimi sonrası  sembolikte olsa, bir meclis
başaknı bile seçemediler. Deniz Baykal çok tecrübeli ve her kesimin kabulleneceği bir isimdi mesela. Bu kesime dönüpte asıl siz salaksınız. Asıl siz uyuşuksunuz bile demiyorlar. O sessiz çoğunluğa hayran kalıyorum. 
                                  Ya siz?          
           





                                                                                        

                                                                                  



Belki de adam gibi sevenlerin aldığı ödüldür Yalnızlık







ELVEDA MUTLULUKLAR











BEN BİLİRİM DİYENLER DİKKAT !





YALNIZLIĞI SEVENLERE SÖZÜM YOK



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder