15 Aralık 2014 Pazartesi

GEMİÇLİ VELİLER SÜLALESİ




GEMİÇ KÖYÜ VELİLER SÜLALESİ


VELİLER SÜLALESİ
Veliler sülalesinin atası Veli Beyin iki oğlu olur. Mehmet ve İsmail
Oğlu Mehmet Hüseyin Ağa'lar sülalesinden Mesude Hanım ile evlenir.
Dört kızı ve bir oğlu olur.
Veli Beyin diğer oğlu İsmail ise Akkarımlılar sülalesinden Akkarımlı Ahmet'in kızı  Remziye Hanımla evlendi.
İki oğlu ve bir kızı oldu. Kızı Ayşe Hanım, İstanbullu Ethem Bey ile evlendi.

 Bir oğlu ve bir kızı olduğunu biliyoruz.
VELİLERİN AYŞE HANIMIN
Kızı: Şeref Subaşı

VELİ İSMAİL'İN Oğlu Arif Bey, Öğretmen bir hanımla evlendi.


Kızı Seçim Şahin Demircandan bir bilgi geldi.
Aşağıya paylaştım.
"Sahin Demircan
Konuşma Başı
11 dakika önce



Sayin hasan bey merhaba
Sayin Hasan bey selamlar yaziniz ilgimi cekti ben velilerin torunu rahmetli  Arif beyin buyuk kiziyim  40 senedir Almanyadayim hersene koye gelirim siz kimlerdensiniz bizim ailemizin neredeyse tarihini yazdiniz bu kadar bilgi sahibi olmaniz beni sasirti kalpten tesekkurler  iyi gunler diliyorum.
Konuşma bitti."

http : / / gemicliler.blogspot.com. tr
Adresine yazılarınızı bekliyorum.Biraz daha bilgi verirseniz.  Sülalenizin eksik bilgileri tamamlamak için kazanç olacak.
Benim hakkımda bilgileri de yukarıda belirtilen adresten öğrenebilirsiniz.




Cok tesekkurler Hasan bey .  Simdi bize ait eksik olan bilgileri size yolluyorum.  Ben 1950 de Manisada dogmusum iki kardesim daha oldu uc kiz.kardesiz ben istanbul elektrik idaresinde memurdum 1973 te evlendim  almanyaya geldim kizkardesim sevim guzel sanatlari bitirdi kucuk kardesim sevin isletme mezunu birinin iki kizi var buyugun uc kizi var benimde iki oglum bir kizim var.hepsi almanyada dogdu burada yasiyorlar biz esimle emekli olduk bes ay burada alti ay istanbulda kaliyoruz bende istanbul hayraniyim kizim evli bir torunum var oglumunda burada seneye dugunu olacak  kardeslerimin cocuklari hepsi evli bu gunluk bukadar yeter ben arada size yazarim kusurlarim olduysa affola hoscakalin.





Konuşma Başı
48 dakika önce

Sayin hasan bey merhaba



Sayin Hasan bey selamlar yaziniz ilgimi cekti ben velilerin torunu rahmetli Arif beyin buyuk kiziyim 40 senedir Almanyadayim hersene koye gelirim siz kimlerdensiniz bizim ailemizin neredeyse tarihini yazdiniz bu kadar bilgi sahibi olmaniz beni sasirti kalpten tesekkurler iyi gunler diliyorum.
Biraz daha bilgi verirseniz. Sülalenizin eksik bilgileri tamamlamak için kazanç olacak.
http : / / gemicliler.blogspot.com. tr
Adresine yazılarınızı bekliyorum.
Benim hakkımda bilgileri de yukarıda belirtilen adresten öğrenebilirsiniz.

Cok tesekkurler Hasan bey . Simdi bize ait eksik olan bilgileri size yolluyorum. Ben 1950 de Manisada dogmusum iki kardesim daha oldu uc kiz.kardesiz ben istanbul elektrik idaresinde memurdum 1973 te evlendim almanyaya geldim kizkardesim sevim guzel sanatlari bitirdi kucuk kardesim sevin isletme mezunu birinin iki kizi var buyugun uc kizi var benimde iki oglum bir kizim var.hepsi almanyada dogdu burada yasiyorlar biz esimle emekli olduk bes ay burada alti ay istanbulda kaliyoruz bende istanbul hayraniyim kizim evli bir torunum var oglumunda burada seneye dugunu olacak kardeslerimin cocuklari hepsi evli bu gunluk bukadar yeter ben arada size yazarim kusurlarim olduysa affola hoscakalin.






Oğlu Burhan Bey ise Mehmet Amcasının kızı Nuran Hanım ile evlendi. BİR OĞLU MEHMET, BİR OĞLU İBRAHİM, BİR DE KIZI OLDU. KIZI BURSAYA GELİN OLDU. VELİLERİN BURHANIN OĞLU İBRAHİM KÖYÜMÜZDEN FUAT SOYERİN KIZI TÜLİN HANIM İLE EVLENDİ.

Not: Yukarıda yaşandığı gibi Gemiç Köyü Sülaleler Bilgileri yazışmalarla zenginleşiyor.
Buraya yazanlardan Allahu Teala Razı olsun.
Gemiçli Şerafettin ve Halidenin Oğlu
HASAN GÜLER.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder